Menu
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Miejskie TBS w Koninie prowadzi następujące rejestry i ewidencje:
- Dziennik korespondencji (poczty przychodzącej i wychodzącej)
- Rejestr faktur w programie Papirus SQL
- Pocztowe książki nadawcze
- Ewidencja wyjść i wejść pracowników
- Ewidencja pracowników (lista obecności)
- Rejestr składanych wniosków przez osoby zainteresowane przydziałem mieszkań na wynajem
- Rejestr osób oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego
- Rejestr rezygnacji
- Rejestr eksmisji
- Rejestr byłych właścicieli
- Rejestr delegacji służbowych
- Rejestr zwolnień lekarskich
- Rejestr Zarządzeń Prezesa Zarządu Spółki
- Rejestr umów zawieranych przez Spółkę
- Ewidencja kont księgi głównej
- Ewidencja środków trwałych
- Wykaz zarządzanych nieruchomości
- Wykaz przeprowadzonych kontroli
- Rejestr uchwał na Wspólnoty Mieszkaniowe
- Rejestr Aktów Notarialnych
- Rejestr Ksiąg Wieczystych
- Rejestr zgłoszonych usterek
- Rejestr najemców i mieszkańców
- Rejestr zarządzanych nieruchomości
Pisma dotyczące lokali mieszkalnych i użytkowych prowadzone są w teczkach lokali. Spółka prowadzi również archiwum zakładowe.
Informacje zawierające dane osobowe znajdujące się w ww. rejestrach udostępniane
są na wniosek osoby zainteresowanej, której te dane dotyczą. Należy jednak wcześniej wystąpić z pisemnym wnioskiem do Prezesa Zarządu Spółki z podaniem uzasadnienia.
Informacja wprowadzona przez | admin |
Data wprowadzenia | 02/03/2019 |
Data ostatniej modyfikacji | 16/03/2019 |